O mnie

O mnie

" Dziś nie wystarczy działać. Dziś trzeba działać właściwe."

Jestem mówcą, konsultantem, doradcą i trenerem. Przez wiele lat zdobywałem doświadczenie w polskich i amerykańskich firmach. Pracowałem jako specjalista i dyrektor w strukturach HR, a następnie jako specjalista, menedżer oraz dyrektor wyższego szczebla w strukturach sprzedaży i merketingu.

Prowadzę autorskie programy edukacyjne skierowane do osób zajmujących się sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem (KOMPAS, IDG MARKETING HUB). Specjalizuję się w zarządzaniu relacjami B2B z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

W jaki sposób technologia wpływa na rozwój biznesu? Na sposób komunikacji? Reklamę? Moim głównym zainteresowaniem są właśnie nowe technologie i możliwości ich wykorzystania w biznesie. Patrzę w przyszłość, analizuję trendy, wdrażam niezbędne zmiany w firmach moich Klientów, dbając o to, aby stali się kreatorami otaczającego ich świata.

OD 2005 ROKU Z MOJEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA SKORZYSTAŁO PONAD 100 FIRM I PONAD 10 000 OSÓB. STALE DBAM O ROZWÓJ UCZESTNICZĄC W SZKOLENIACH, KONFERENCJACH I KURSACH W KRAJU JAK I ZA GRANICĄ.

osób przeszkolonych rocznie
+ 0
na rynku
0 +
przeszkolonych osób
+ 0
osób na wykładach
+ 0

Wykształcenie

CERTYFIKATY I SZKOLENIA

• Train the trainer – program rozwojowy w Chiltern Consultancy International
• First time manager – Instytut ICAN – Harvard Busieness Review
• Certyfikacja Insights discovery – akredytowany konsultant

UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

Wydział Prawa i Administracji – Prawo

Wprowadzenie do tematyki i poruszanych zagadnień

Wydaje się, że o zmianie powiedziano już wszytko. Jest w tym dużo prawdy. W związku z tym nie namawiam do analizowania ludzkich zachowań w czasie zmiany. Ty i Twoja firma, czy Twój zespół, macie to już pewnie za sobą. Zachęcam jednak do wspólnej refleksji i do zastanowienia się tym jak dynamika rozwoju technologii użytkowej wpływa na wyzwania firm i organizacji. Jeszcze nigdy nie następowały ona tak szybko jak dziś.

Technologia i dane makroekonomiczne mają wpływ na zachowania i oczekiwania rynku. Często mam wrażenie, że każdego dnia karty rozdawane są na nowo.

Tematyka wystąpień