Dziś nie wystarczy działać.
Dziś trzeba działać właściwe.

Dziś nie wystarczy działać.
Dziś trzeba działać właściwe.

Marcin Renduda jest inspirującym mówcą, konsultantem i trenerem. Przez wiele lat zdobywał doświadczenie w polskich
i amerykańskich firmach pracując jako specjalista, menedżer oraz dyrektor wyższego szczebla.

Jestem mówcą, konsultantem, doradcą i trenerem. Przez wiele lat zdobywałem doświadczenie w polskich i amerykańskich firmach. Pracowałem jako specjalista i dyrektor w strukturach HR, a następnie jako specjalista, menedżer oraz dyrektor wyższego szczebla w strukturach sprzedaży i merketingu.

Jestem aktywnym przedsiębiorcą (chupacabra.eu). Prowadzę autorskie programy edukacyjne skierowane do osób zajmujących się sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem (KOMPAS, IDG MARKETING HUB). Specjalizuję się w zarządzaniu relacjami B2B z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

W jaki sposób technologia wpływa na rozwój biznesu? Na sposób komunikacji? Reklamę? Moim głównym zainteresowaniem są właśnie nowe technologie i możliwości ich wykorzystania w biznesie. Patrzę w przyszłość, analizuję trendy, wdrażam niezbędne zmiany w firmach moich Klientów, dbając o to, aby stali się kreatorami otaczającego ich świata.

OD 2005 ROKU Z JEGO WIEDZY I DOŚWIADCZENIA SKORZYSTAŁO PONAD 100 FIRM I PONAD 10 000 OSÓB. SAM STALE DBA O WŁASNY ROZWÓJ UCZESTNICZĄC W SZKOLENIACH, KONFERENCJACH I KURSACH W KRAJU JAK I ZA GRANICĄ.

WYKSZTAŁCENIE

CERTYFIKATY I SZKOLENIA

  • • Train the trainer – program rozwojowy w Chiltern Consultancy International
  • • First time manager – Instytut ICAN – Harvard Busieness Review
  • • Certyfikacja Insights discovery – akredytowany konsultant

UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

Wydział Prawa i Administracji – Prawo

WPROWADZENIE DO TEMATYKI I PORUSZANYCH ZAGADNIEŃ

Wydaje się, że o zmianie powiedziano już wszytko. Jest w tym dużo prawdy. W związku z tym nie namawiam do analizowania ludzkich zachowań w czasie zmiany. Ty i Twoja firma, czy Twój zespół, macie to już pewnie za sobą. Zachęcam jednak do wspólnej refleksji i do zastanowienia się tym jak dynamika rozwoju technologii użytkowej wpływa na wyzwania firm i organizacji. Jeszcze nigdy nie następowały ona tak szybko jak dziś.

Technologia i dane makroekonomiczne mają wpływ na zachowania i oczekiwania rynku. Często mam wrażenie, że każdego dnia karty rozdawane są na nowo.

TEMATYKA WYSTĄPIEŃ

  • Jak technologia zmienia nas i nasze otoczenie biznesowe?
  • Wpływ technologii na zmianę zachowań konsumenckich.
  • Zmiany pokoleniowe i wyzwania, które stoją przed organizacjami.
  • Wyzwania dla firm i organizacji w związku z tempem zmian technologicznych.
  • Jak technologia zmienia funkcjonowanie Twojej branży?
  • Ścieżka zakupowa Klienta nigdy nie była taka jak jest dziś. Dziś nie jest taka jaka będzie jutro.
  • Biznes przyszłości – co i jak się zmieni?

PUBLIKACJE

MOUNT EVEREST BIZNESU

Zbigniew Kowalski,
Marcin Renduda,
Krzysztof Wielicki

SPRZEDAŻ I MARKETING
TECHNOLOGII DLA
PRZEDSIĘBIORSTW

Marcin Renduda